Jak docílit bezchybné pleti?

13. května 2013 v 18:09 | Laila Sitty |  Rady a tipy
Za dokonalou se považuje taková pleť, která je čistá, svěží a zářivá, její odstín je sjednocený a neleskne se. Ano všechny známe,že docílit něco takového je pro mnohé zejména v puběrtě téměř nemožné,ale je tu pár tipů,které mohou pomoct třeba i tobě.
Hlavními důvody nehezké pleti jsou jak vrozené dispozice, tak i životní styl, stres, únava či kouření. Pokud však denně vyhradíme péči o pleť několik minut, můžeme zmíněné negativní vlivy zmírnit.
Marně si myslíme,že make-up všechno zamaskuje,ale většinou tomu tak není. Ano třeba akné není tak moc vidět,ale do dokonalé pleti to má opravdu hodně daleko.


Vitamín C: Pomáhá chránit před vznikem vrásek a udržovat pleť napjatou a elastickou.
Je v citrusem,bramborách,rajčatech,papíji,brokolici,černém rybízu,jahodách,květáku špěnáku,kiwi a brusinkách.

Vitamín E: Chrání kůži před poškozením UV zářením, vznikem vrásek a zlepšuje stav kůže.
Je obsažen v oleji z pšeničných klíčků, másle,mléce,sóji,salátu a v mase savců.

Vitamín A: Při nedostatku vitamínu A má kůže sklon k přesušení a vzniku fleků. Vitamín A je důležitý pro regeneraci kůže.
Je v rybím tuku,játrech,mrkvi,špenáku,kapustě,melounu,meruňce,zelí,brokolici,kukuřici,dýni,třešních a zlotku.

Zinek: Je pro kůži velmi důležitý. Pomáhá hojit jizvy, akné a snižovat nadměrnou tvorbu mazu.
Je obsažen v játrech,mase,mléce,mořských živočiších,cereáliích a fazolích.

Křemík: Křemík má schopnost na sebe vázat molekuly vody. Je důležitý pro správnou hydrataci kůže.
Kvalitními zdroji jsou jablka, pomeranče, třešně, mandle, rozinky, syrové zelí, cibule, karotka, lilek a dýně.


Samozdřejmě neznamená,že když budete přijímat tyto vitamíny a minerály,že bude vaše pleť dokonalá. Důležitá je hygiena a komletní péče o pleť.
Návod jak bojovat s černými tečkami a pupínky najdeš ZDE.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Líbí se ti zde?

Ano
trochu
Ne

Komentáře

1 Naty Naty | Web | 13. května 2013 v 20:43 | Reagovat

Bojuju pořád, a stále nic :(
Zajímalo by mě, jak dlouho to bude ještě trvat :D
Zkusím nějaké tvoje tipy :)

2 Naty Naty | Web | 13. května 2013 v 20:55 | Reagovat

Zkusím to taky :)
Snad to maličko pomůže :)

3 La Lara Bonny Stelly Bee La Lara Bonny Stelly Bee | Web | 13. května 2013 v 21:02 | Reagovat

Pôjdeme sa napapať všetkým čo je proti vzniku vrások. Pretože keď budem staršia nechcem mať toľko vrások (viem že nejaké budú, ale snáď tvoje typy pomôžu). Tak ten zinok by sa mi hodil. Pretože som z môjho každodenného behania trošku upadaná a budem krajši akeď schudnem, no tie jazvy mi to pokoazia ://.

4 *Baby V* *Baby V* | Web | 13. května 2013 v 21:07 | Reagovat

krásný blog :3
díky ;)

5 Lilith Lilith | Web | 13. května 2013 v 21:46 | Reagovat

Ďakujem za pochvalu :)) tiež dobré návody :) len by som ešte dodala že na niektoré vitamíny sú potrebné tuky, inak sa nevstrebú, možno aj to je za tým (ja preto beriem marine omega :)) inak super!! :)

6 LΔDY SECRET LΔDY SECRET | Web | 14. května 2013 v 14:31 | Reagovat

Pěkné rady, hodně jsem se dozvěděla, děkuju. :)

7 L-lenass L-lenass | Web | 15. května 2013 v 14:13 | Reagovat

Zajímavý a užitečný článek! :-) pár věcí jsem se nových dozveděla ;-)

8 Michelle Saddler Michelle Saddler | Web | 17. května 2013 v 20:42 | Reagovat

Já se hodně snažím přijímat vitamíny a myslím, že jako nemám nejhorší pleť. Jen v poslední době mi začíná přibývat více pupínků, což mě teda štve.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama